Nämen hej!

Hejsan! Jag har egentligen inget att skriva men slänger in ett inlägg. 
Jag ska strax till skolan, igår orienterade vi typ halva dagen, såå himla jobbigt! Det regnade HELA tiden och där vi hade orienteringen hade nån kört med traktor så det var blött och kladdigt precis ÖVERALLT! Innan man ens tagit första kontrollen var man blöt upp till knäna typ.. Men annars gick det rätt bra, amiral har åkt på vila med så ingen ridning igår, men på torsdag är det i Mjölby! Förra gången hade vi dressyr och jag hade Hitana, det gick bra. Amiral är på vila nu för att återfå framåtbjudningen, känner att jag hoppar lite.., men vi får se om det hjälper. Ett lite blandat inlägg men vi hörs. Måste gå nu :) 
en gammal bild på mig - Amiral, Alva - strumpan och Frida - Otto. 
Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0