vårfotografering 15/3-15 del 1

Ja hejsan nu har jag tid! :D 
 
Här kommer lite bilder från i söndags på de små pållarna <3 
Och ni får tänka på: 
1. det är typ första gången jag fotar med riktig kamera
2. Jag tar typ aldrig bra bilder..
3. Jag är en amatör helt enkelt. 
 
 
Enda bilden Amiral ser glad ut på typ...
En liten bild på icke-glad Amiral.. Otto Strumpan Otto och Amiral Amiral närbild  Amiral bakom ett träd Strumpan strumpan alla pållarna <3 Otto och Amiral Otto bakom ett träd   Det var alla bilderna från hagen, bilderna på Bea, åsnorna och Harry kommer i del 2 ska slappa lite nu innan sängen. Kram kram :p
 
 
 
ps: klicka på de små bilderna så blir de större
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0