#hej

Hejsan. :D det har inte hänt så mkt och jag har inte haft lust att skriva så därför inget bloggande. Men jag har haft skolavslutning så nu är det sommarlov, sååå skönt!!  #gammalbild
Och Anton (min brorsa) har även tagit studenten! Annars har jag inte gjort så mycket, eftersom jag har sommarlov, mest badat, solat, hjälpt till lite på gården och sånt. Men imorgon ska jag jobba på fyrbondegården (där jag praoade) med grisarna. Sen är jag ledig fre - sön över midsommar alltså där jag inte heller har jättemkt att göra. Och sedan v 26 (nästa vecka) ska jag jobba hela veckan och förhoppningsvis lite v 27. Längre fram har jag inte bestämt nått mer med arbetsgivaren, men hoppas på någon vecka till, annars får jag tjäna pengar hemma istället. 
 
Men har typ inget att skriva så hörs
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0