Hejsannnn

Hej hej! Förlåt för långt uppehåll nu men sånt händer XD. Det har hänt endel i sommar, jag har jobbat två veckor på Fyrbondegården, i början av sommaren, jättekul! Får se om det blir nått mer denna sommar, annars blir det säkert nått mer i framtiden. Jag har även varit några dagar hos M & M och shoppat lite bland annat, jättetrevligt! Och efter det var vi på FALSTERBOOOOO!!! Det var såå himla kul, vi var 2 dagar onsdag och fredag och vi såg endel kändisar också!  Så klart handlade vi även lite. Vi har också fått en ny kattunge, supersöt (som alla såklart) :)), bild kommer på den senare. 
Jag lovar också bilder på allt jag köpt ( i stort sett!) i ett senare inlägg men inte just nu, sorry för det.. 
Imorgon ska vi också till mina kusiner i Skövde, får se hur länge vi stannar där. 
 
Och en till sak som jag inte får glömma är ju att jag ska på ridläger med!! Det börjar på söndag nästa vecka så tagga tagga tagga!!!!!
 
 
kram på er <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0