Lite uppdatering här då :D

Ja det var ju ett tag sen jag skrev, men skolan har kommit igång nu ordentligt i skolan.  
9/1 - Igenridning i Mjölby. Jag hade Isse och det var typ markarbete. Det gick jättebra, han var arbetsam i dressyr och hade ändå bra frammåtdrivande över hindrena! :D 
14/1 - Dansen började, vi tränade lite steg och funderade lite på vilken låt vi ska dansa till :D 
 15/1 - Ridningen börjar igen, (egentligen i måndags men för mig) det var dressyr och ja det gick väl bra egentligen :). Jag hade Fiffi, en stor häst som min mamma brukar rida. Hon kallas tydligen också "Ångloket" haha... Men det gick bra faktiskt, hon var väääldigt stark och väääldigt stor, i alla fall om man jämför med Leo och Amiral hahah :D. Det hjälpte ju inte direkt att vi kört ringar på idrotten både på tisdagen och torsdagen innan... Hade VÄRLDENS träningsverk i axlar, armar, mage.... så jaja. Men det var kul för hon busade lite också haha :D Vill faktiskt rida henne igen ;) Tur att vi red dressyr i af.. Annars hade vi nog skenat runt än i ridhuset.
lilla Fiffi (prinsessan även kallad..)
Ja det är typ det som hänt så specifikt sen senast jag bloggat. Annars har jag bara gått i skolan, pluggat, pluggat, pluggat, var på konfirmation och just det. Igår var hela familjen och såg en film!!
Vi såg Jönssonligan den perfekta stöten. Vi var igår, och den hade premiär 16/1-15 så rääätt ny!! :D
Den var SUPERBRA verkligen! Sen åt vi på en resturang, där var det gott också!!!
 
Men bye bye :D 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0