äntligen kommer det.. haha

ja, rubriken ser ni. Nu kommer bilder på det jag fick i paketleken 24/1 (liiiite sent men jaja)
 
 
 (klicka på bilderna för att få större) Ett paket sugrör, de är rätt roliga för det är lång bit som man kan böja och hålla på med. Köpta på dollarstore. Jättebra!
Ett paket med spritstillbehör, säger man så..? Jättebra!! 
En sockerkaksform som ett hjärta. Har testat den också, det blev bra :D
Strössel med smak av polkagris, det är säkert gott men jag gillar inte polkagris så mycket haha...
 
Läppglans. 
Och svambob fick jag med, jag tror det var allt. Han sväller upp i vatten <3
 
 
Sen var jag på sharpman idag och köpte lite:
 tre olika sorters lös godis, som man fick plocka. Köpte för ungefär 22,00 kronor. 
Hästgodis med smak av äpple. 1 kg kostade 29,00 kronor
Ännu mer hundgodis, (pappa ville att jag skulle köpa så mycket) 700 g för 29,00 kronor. 
Och sen ett par underställsbyxor/långkalsonger, inte så snygga dock men de var sköna. De kostade 299 kronor. 
 
 
här kommer en bild på en "tårta" jag gjorde med nya ingredienser, inte så fin..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0