tjabbbbbbbaaaa xdxdxdxdxd

Hej, nu var skolan igång igen då... Men det är verkligen inte långt kvar till sommaren och jag hoppas värmen kan börja komma snart... Men jag tror det bara är runt 57 dagar kvar, men det är inräknat med helger och sånt med. Jag slutar 11/6 en torsdag. Och snart är det konfirmation med!!  24 dagar kvar dit, det är mycket pågång nu! Men nått annat är det väl egentligen inte, lite uppvisningar med dansen men inget speciellt. Dock har vi även börjat vara ute på idrotten med, liiite tidigt och det är sviiiinkallt.. Det är inte ens kul ute... Jaja ska väl plugga lite nu innan jag hamnar framför tv:n
 
Puss å kram :D 
 
#galnaamiral
#strumpiis 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0