studiedag, veckan

veeeeckan;
 
måndag: inget speciellt tog in och borstade lite på Amiral, annars inget skolan var bra. 
 
tisdag: jag gick i skolan det var bra, och sen åkte jag hem och pluggade lite. sen vid 5 - halv 6 åkte jag till selma och där har jag varit till fyra idag. för idag hade vi studiedag och då blev hon ensam vilket hon inte ville. det var trevlig har spelat mycket spel :) och så finns inte så mkt att skriva (bilder KANSKE kommer i ett annat inlägg.. :))
 
onsdag: ja som sagt det jag skrev där uppe. Red även Strumpis idag för Alva orkade inte. Det gick bra hon var asjobbig i stallet tror hon hade överskottsenergi eller liknande... Men det dog ju bort när jag kom ut på ridbanan... Men det gick bra i alla fall hon gick fram rätt bra hela tiden  nästan hela tiden. och sen efter ville hon inte gå in i stallet... <3
 
torsdag: antar att jag ska gå i skolan som vanligt. sen är det ridning och då får Amiral stanna hemma för Alva ska med Strumpan till Alvastra. Så pappa och jag får åka till mjölby. tror det var hoppning och då hade det ändå inte funkat med Amiral.. <3
 
fredag: ska ha Amiral då och hela helgen för Mia & Ella skulle bort. Dock måste jag upp tidigt då... och så kommer mormor och morfar också.
 
helgen: ska jag också ha Amiral inget annat bestämt.. 


 
 
Intressant inlägg va, näääää? Kram i alla fall får se när jag skriver nästa gång... <3
 
Eqvador från Alvastra Ryttarna. 
Min lilla prinsessa i Mjölby. <3333
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0