Mormor och morfar

Hej. Inte gjort så mycket. I helgen var mormor och morfar hos oss. Jag hade även hand om Amiral hela helgen då Mia & Ella skulle bort. I fredags hade jag skoljogg, sprang ungefär 9,5 km på cirka 1 h och 15  min. Är nöjd med det. Mycket bättre än förra året i alla fall! Red lite på Amiral i fredags tog en skrittur med honom och sen va han så pigg så gick in på ridbanan och travade och galopperade lite. I lördags var vi på banan, jag försökte hoppa men vi har bara plastbommar och de skiter han fullständigt i. Så det gick inte så bra, galoppen var verkligen bara rakt igenom traven gick lite bättre då rev han inte alla bommar i alla fall hahaha... 
I söndags hade jag tänkt rida men han var rätt skitig så det tog en stund.. (kommer bilder senare) men jag blev klar men ridningen blev inställd av andra skäl. ska in på lektion nu kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0