Inte mycke har hänt..

Hallloj Har precis kommit hem från dansen. Suuperkul där. Idag har jag inte gjort mycket, var skolfotografering i skolan idag. Tror jag blev nöjd, såg så ut från det lilla jag såg. Och efter skolan gick jag och köpte paket till Erica för hon fyller år imorgon och så sen gick jag med selma och fikade. GOOOOTT!!! :p
 
Och sen var det typ 1 och en halv timme kvar tills dansen skulle börja, så vi tog en liten promenad till Emelie och körde lite Xbox med henne där, roooligt. Annars har jag inte gjort mycket.

Imorgon är det ju ridning igen och då ska jag testa att ha med Amiral, får se hur det går.. ska ha bommar. Egentligen skulle vi hoppa men när hon hörde att jag funderade på att ta med honom så ändrade hon sig.. Hahah men jaja.
 
Inget att skriva om så pöözz
 
ett litet citat slänger jag in ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0