Heeeeelgen

Tjabba :D
 
I fredags och lördags var det planerat att jag skulle rida lilla Amiral. Det gick sådär i fredags (mer om det i förra inlägget) Men i lördags gick det riktigt bra. Började lite på ridbanan då gick det segt i början men fick frambjudningen efter ett tag, men då kom han ju på den brillianta idén att "om jag springer ner från ridbanan kan jag ju inte springa och då måste jag skritta för att inte slå mig!!" så det började han med, men efter ett tag fick jag kontroll på honom! Och sen red vi ut en liten sväng. I söndags skulle egentligen Ella rida men hon stukade fingret på lördagen och fick tejpade fingrar. Hon kunde alltså inte rida honom och då red jag lite med. Red ut då men jobbade honom lite på en volt och lite skänkelvikning på en åker. Gick jättebra då med. Och idag blir det ingen ridning. Mamma ska till Mjölby och rida, och jag kanske ska testa ta med mig honom till Mjölby nån lektion också... Aja ska plugga vidare nu kram.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0