Haha äckligt och tråkigt inlägg tycker jag men njut om ni vill

Heej har precis kommit hem från kyrkan, var inskrivning till konfirmationen idag. Kul kul.. Först en trubadurmässa i 1,5 h sen lite information och sånt. Ska rida amiral ikväll och sen kommer det några gäster. Igår var jag med Emelie. Vi gjorde inte så mycket, skulle ta en "kort" promenad men blev lite längre än jag trodde.. Först gick vi på fotbollsgolfen och fortsatte ut över en åker. Kom då till en väg vid råby (om ni vet vad jag menar..) sen tänkte vi att det var smartare att gå på cykelvägen istället för stora vägen så gick förbi ridskolan och snacka lite med dom hästarna: 


Och sen gick vi till cykelvägen och sen hem. Var väl ute i typ 2 timmar men det var trevligt. Och idag har jag varit i kyrkan: 
(Haha..) 
Och nu sitter jag och spelar Sims: 

Roligt inlägg va?? Näääää 

Och när vi var ute och gick igår råkade jag trampa på en äcklig död mus.. Hahah om ni är känsliga bläddra INTE  ner!!! Hahahaha Uusch 












Xoxo Ebba ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0