Överskrift.. O.o

Halllllllllloj. Sitter hemma, ska snart ta fram lite kemi och plugga, ska kanske ut vid 11 och rida en liten sväng med. Det är nämligen studiedag idag. sååå gött. Blir mycket plugg (hade jag tänkt) då jag har ett prov i kemi på fredag, "oförberett"prov i franska på fredag. Engelska prov torsdag nästa vecka, so prov fredag nästa vecka och matteprov torsdag veckan efter den... 11/12.. yey sen slutar vi 19/12 så det är prov enda in i slutet. *jippi* 
 
Aja ska försöka träna lite med till "träningsdagboken" på idrotten.. Får se om det blir nån sväng på Strumpan, det beror på om Mia och Ella kunde för jag vill och får inte rida själv + att jag måste rida ut för Strumpan tycker att ridbanan är för kladdig och lerig så där vägrar hon gå. Det är även ridning i mjölby ikväll + Alva har lite öppet hus som vi ska på innan. Och sen imorgon är det Tord-träning som jag kanske tar, det beror på lite om Alva orkar stressa och så vidare. Så det blir kul!! Hoppas på Kassim ikväll igen, hade honom förra veckan och det gick riktigt bra, han var rolig. Första gången jag red honom också. Det var dressyr. 
 
 
 
nähä om jag skulle hinna börja på nått innan 11 då. kraaaaaaam 
 
Kassim <3
Mej
Isse <3
Meja <3
Strumpan<3
Amiral XD <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0