❤️

Hejsan. Förlåt för att jag aldrig bloggar men dels känns det som om jag inte har nått att blogga om och att jag inte riktigt har tid. Den här veckan har jag haft 2 prov, 1 nästa och 1 eller 2 näst nästa vecka. Så det har blivit massa plugg. Höstlovet var ju förra veckan. Då var jag i Stockholm, Ullared och så red jag några dagar. Det var typ det jag gjorde. 

Det var ju vanlig ridning idag med. Hade isse. Först hoppade vi lite och det gick riktigt bra. Sen blev det lite dressyr. Och hans sadel var så himla oskön!!! Plus att han hängde i bettet, vi satt ner hela tiden och det skumpade som jättemycket. Och vi tog upp stigbyglarna också så det var som att bli mördad typ, hela benen var helt förlamade typ... Men ska gå och lägga mig nu godnatt ❤️ 

❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0