sjuk..!

tänkte att man lika gärna kunde göra nått vättigt när man e sjuk så.. först plockade jag fram matteboken och gjorde några tal och sen kom även datorn fram, sen blogg.se och sen detta inlägg. sitter nu i min säng och är typ "forever alone" så nån kan ju få va social på snapchat, skype elr liknande!! i förrgår (fredags) var vi på omberg som ni vet. Det var kul, lagom varmt osv. det blev lite för varmt sen i slutet bara men jaja. Hade dock ont i halsen och problem med att äta och dricka.. Men jag överlevde! :D Sen när jag kom hem från skolan tog jag ett riktigt skönt dopp i poolen. Och då var det liksom inte så mkt med att jag hade ont i halsen och så men igår... då var det riktigt jobbigt!! Jag låg typ bara i min säng hela dan... och hade feber, ont i mage/hals/huvud, hostade och snoret bara rann (extremt förkyld alltså) jag som hade tänkt pyssla lite med Goliat också<3 Men får se om jag orkar göra det idag.. Hoppas det!! <3<3 Någon som har ett förslag på bra film? Igår kväll såg jag Frozen den är såååå bra, älskar Olaf<3<3<3<3<3 Han är såååååååååååååååå gullig <3<3 
 
 
men sen typ vid fyra-fem sov jag två timmar också det var så skönt. Men idag mår jag mycket bättre, ingen feber, lite ont i mage men fortfarande väldigt snorig.. hihi :D Men jaaa vad ska jag skriva då?? På tisdag har jag matteprov men annars händer väl inget ovanligt..? Tror jag inte i alla fall, men längtar såå mkt till sommarlovet, snart är vi där! Vecka 24 slutar vi jippi :) 
 
Kram kram i alla fall :p
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0