Halloj vad ska jag skriva?

Hej! Igår red jag på Goliat, det gick bra. Han var pigg men glömsk som man är så glömde vi bort att det var ridning i mjölby så kom på det 20 över 6 och då var det för sent så.. jajaja :) Men red i alla fall på Goliat, försökte få honom att gå på tygeln, men gick sådär.. Haha :D aja idag har jag inga planer, har dock kraftig nackspärr (eller hur det stavas) så nu sitter jag i halsduk stel som en pinne. Kan alltså tyvärr inte rida... :'( Tog lite bilder igår också när jag red men dom kommer i ett annat inlägg från mobilen ;) Men kram då. Får se om det kommer fler bilder för mamma tog kort igår med Alvas kamera när vi red får se om det blir nån som är värd att hamna på bloggen :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0