Helgen :D

Förlåt att det var länge sen jag skrev men nu kommer lite om min helg i alla fall :)
 
 
I lördags:  Var jag först på förmiddan i Mjölby och handlade lite på bland annat City Gross, Lindex och sen en bokhandel. Jag köpte bland annat jeans, nagellack m.m. (bilder kommer längre ner :) ) och sen på eftermiddan kom Erica och Selma, då cyklade vi till Ödeshög och köpte glass det var jättekul! 
 
I söndags: Ja idag alltså... :D Så var det först en clear round i Alvastra som jag och Alva va med på :) Jag fick låna Strumpan (tack Alva) och det gick bra, bara att hon var så seg att Alva fick hjälpa till med framridningen, men hon taggade till lite när hon kom in på banan men gick segt där också...! Men vi kom i alla fall runt felfritt och jag är nöjd som lyckades få runt henne fast hon kändes ovanligt seg..! Haha :D :D Nöjd i alla fall..
 
Skola imorn igen då.. *suck* ska skriva en låttext till imorn me, gissa hur långt jag har kommit?? hahah :D Men vi skriver typ 5 texter per år, brukar ni som går på andra skolor också skriva så mycket texter i musik? Svara gärna i en kommentar. Undrar bara för jag tycker det är sjukt mycket låttexter... :( 
 
Och i efter middags har jag inte gjort så mycket :) Kram <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0