22/3-14

heej :D Var på tonår igår, blev rätt sent... haha :D låg i sängen vid tolv.. men idag har jag tränat lite nu på förmiddan, ska nog ut och köra med Goliat i eftermiddag också :) Kollar på tv nu och gör inget speciellt, alva är i ridhuset på hoppträning och pappa är i åtvidaberg så det är bara jag, harry, totte och Bea hemma :D Förlåt för att det var länge sen jag bloggade.. I torsdags var jag ju och red i mjölby. Alva skulle haft ridlektion också men den blev inställd så då frågade hon om jag ville ha strumpan på min ridlektion (hon måste gå så mkt som möjligt) och ja det gjorde jag ;) Vi hade hoppning och jag tycker att det gick bra :) Hon var mycket segare än Meja då men fick henne framåt ändå, plus några bonusar.. sparkar :) haha :D skojade bara. Igår dansade jag också extra träning. Och sen har veckan varit som vanligt, alltså inget att skriva om :) Kram kram. 
 
 
 
(gamla bilder..) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0