Skolavslutning

Shiiit är så taggad ❤️ skolavslutning imorrn!! Ska bli så skönt, är typ först i kyrkan sen i klassrummet. Kommer sen kolla på alla vagnar sen drar jag, mamma, pappa och farfar till Vätter Hästen och äter där. Sen är det väl typ inget mer planerat den dan förutom att jag ska rida på eftermiddagen förmodligen. Outfiten kommer förhoppningsvis imorgon. Kommer ha en svart/beige klänning, svarta sandaler med klackar och typ våfflat hår, som är gjort av mamma med små flätor. Tack så mycket för det mamma du är bäst ❤️❤️. Idag har vi typ städat, kollat på film, haft typ fem kamp i klassen, och haft det rätt bra ändå. Kollade på 9:ornas muck tåg oxå. Gör inget nu väntar på att håret ska torka sen ska jag lägga mig ;) kram och godnatt :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0