saknar dig redan...

Saknar lilla Golle-Bolle redan, eller ja "redan" kanske är fel ord.. jag trodde ju faktiskt att det skulle bli jobbigast i början och ja, än så länge verkar det som det ;) Men får väl se hur det utvecklar sig.. Det som känns mest är nog när Alva säger, "jag ska rida nu" eller liknande, då tänker man typ "åh jag hänger också med, ja just det... jag hade ju ingen häst ja.. aja jag är väl hemma igen då" så jaa det är väl lite jobbigt men aja, annars flyter dagarna på (nästan) som vanligt. På torsdag är det SKOLAVSLUTNING whoho sååå skönt. Idag var vi på vättervallen och brände oss och körde brännboll, det var väl sådär.. Skönt väder i alla fall, eller ja lite varmt kanske. Imorgon är det "städning" av skåp å liknande tror jag ;) kram och hejdå i alla fall :p
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0