Överskrift?

Tjena! Jag sitter nu i skolan och gör INGET vi ska egentligen fixa saker som inte är klart med mera, och som blivit fel elr nått. Men jag är ju såå duktig (nae haha) så jag är klar med allt och behöver inte ändra nått! yey, så nu, ska vi göra nått om han kommer fram till den saken.... hihi :D Sitter och lyssnar på musik, skypar med vänner och längtar till sommarlovet. Bara 6 dagar kvar i skolan sen SOMMARLOV, guuuud vad jag längtar. Men en tråkig sak är att nu om en vecka (mindre än en vecka) åker Goliat hem och sen har jag ingen häst... nä får kanske låna Strumpan men ändå <3<3 Han åker troligtvis på lördag efter hovslagaren. Känns rätt tungt men han kommer komma till ett bra ställe igen. Till en som är van vid små busiga ponnysar och gillar att köra (som Goliat oxå gör) så det kommer nog bli bra. Dock är det ju sååå hiiimla långt bort!! Till Uppsala...!! 
Aja får väl se hur det blir framöver :) Måste kanske skäpra mig och lyssna lite nu... hihihiihi <3<3<3 
 
Hejdå 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0