Ögon... *suck*

Heej! Mitt öga är inte såå bra nu, när jag vaknade imorse kunde jag inte ens öppna ögat.. Det var jättesvullet men är på bättringsvägen i varje fall. 
Det ögat längst till höger. Så ser ögat ut nu (tog ingen bild när det var som värst) men det var helt varigt, rinnigt, kliade som..., gjorde ont som... Och mkt mer. Men som sagt mycket bättre nu. Jag misstänker att jag fick ett myggbett nära ögat igår när jag red. 

På tal om ridningen: det gick suveränt! Vi hoppade på Sjunnings (ute på en äng typ) vi skulle köra en "poänghoppning" man skulle få så många poäng som möjligt på 1 min. Och 1 poäng per hinder. Jag fick 7 och alla andra 12 men är nöjd i alla fall för att hon hoppade utan några tvekningar och var lugn. Hade heller inte ens tänkt försöka att komma upp i så höga poäng. För jag ville bara ta mig runt lugnt och kontrollerat. Men måste gå nu hejdå :) :) 


Det var Alva som tog bilden, tack ;) <3 www.keimostanja.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0