Kärlek till böcker! ❤️

Heej! JAG ÄLSKAR BÖCKER!!!!!!!!!!!!! De är såå underbara (de flesta..) och man får bilda sig en alldeles egen uppfattning om personerna, i filmer så bestämmer de ju hur personerna ser ut å så, inte alls lika kul! Och man får höra massa fler tankar och massa!!! Älskar dem!! Vad tycker ni om böcker, gillar ni att läsa? 

Bra böcker: 

* miss peregines hem för besynnerliga barn - ransom riggs
* twilight - Stephenie meyer 
* englesfors trilogin ( cirkeln, eld, nyckeln) - Mats Strandberg och Sara Bergmark Elfgren. 
* skämmerskans dotter - lene kaaberbol 
* jag väntar under mossan - Amanda Hellberg 

Det är några av alla böcker jag älskar! ❤️ Vill ni ha fler boktips eller andra tips kommentera!! Eller om ni vill ha resentioner så kan jag nog fixa det oxå! ❤️ Kommentera bara så ;)


Kram kram!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0