Hej

Idag har jag inte gjort mycket, internet funkar fortfarande inte så skriver från mobilen. Har tagit hand om fotbollsgolfen lite men annars inget typ. Det var jättekul på Falsterbo vi gick runt mycket till olika montrar men det var inte så mycket att köpa. :(  jag kanske redan har skrivit detta..? Men skriver igen. Köpte en slichehäst och lite hästgodis. På tisdagen åkte vi ner till Skåne. På vägen var vi på ett älg och bison safari som man åkte runt i bilen. Det var kul. Fast de var inte så aktiva då det var varmt så de låg mest i skuggan. 


Sen på tisdagen när vi kom fram gjorde vi inte mycket vi åkte och badade i havet. Det var skönt, men myyycket sjögräs (blää) och saltvatten (såklart). Annars var det skönt. Och sen på onsdagen var det ju Falsterbo, pappa och jag gick ifrån en gång och badade mitt på dagen där var det inte så mkt sjögräs men kallare där.. Sen på torsdagen åkte vi hem och på vägen stannade vi och badade (igen) där var det perfekt, inget sjögräs och lagom varmt! <3 det var typ de dagarna "semester" hahah :D 



Vitlöksbröd på en pizzeria, jättegott! 
Piiizza<333

Nellie rider ärevarv på Falsterbo

Det var lite bilder kraaaam <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0