Dagens pass på amiral

Heej. Red lite tidigare idag då det var rätt skönt och ikväll kommer kusinerna :) det gick bra, först red vi lite på ridbanan som håller på att göras för att testa underlaget. Jag tyckte det kändes skönt men jag kan inte känna om det är dåligt om jag själv inte går i det.. Men mamma och Alva tyckte oxå om det så tror det blir bra. Sen red vi upp till fotbollsgolfen för att kunna trav lite mer och lite galopp. Det gick bra i början var jag först och då tittade han på allt. Skulle ju trava (som jag sa) och det gick tyyyp i slowmotion!! Så Alva red om och då skulle han ju absolut vara först!! Haha han är ju rolig! Och när Alva var först tog vi en liten galopp oxå. Det gick bra bara att han ville springa om strumpan hela tiden. Och han har gigantisk galopp! Sen efter det travade jag lite och sen blev det bara skritt medan Alva jobbade lite med strumpan. Och det märktes att han var vääldigt trött i huvudet, vilket inte är så konstigt efter att han har gått på ett nytt ställe och det hände mycket runt honom. Och liite gångart träning och sånt. 

Ja men det var väl typ så passet blev ;) 


Han hittade nått i strumpans Box som han stod i en liten stund. 


Han i hagen❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0