sitter i skolan...

och ska plugga men har ju inga läxor så.. jag bloggar i stället. Igår var Goliat verkligen inte högt älskad efter jag varit i stallet... Fy vilken skitunge...!!!!!!!!!! Det börjar med att han kommer i ganska hög fart till grinden när jag ropar på honom, då blir man ju glad.. men när jag gått in i hagen och precis tagit honom i grimman och ska sätta fast grimskaftet så bara sticker han iväg så jag bara flyger som en vante. Haha men jag får stopp på honom och kan sätta fast honom och så leder jag upp honom till stallet och han tittar sig omkring och är nyfiken som vanligt :) Och jag ställer honom i boxen och ska borsta honom där, och tänker inte på att han kan knyta upp säkerhetsknutar så jag märker inte när han knutit upp den.. så jag sitter på huk och borstar hans skitiga ben när han bara börjar gå rakt över mig!!!! Så helt plötsligt ligger jag under hans mage och så försöker jag backa undan honom så jag kan resa mig upp och när jag börjar resa mig igen kommer han på mig igen och trampar mig på benet, men mamma hinner ta honom innan han står över mig igen!! Sen bara tar jag av honom grimman och går ut ur hans box, orkade verkligen inte med honom mer då!!! Gud vilken elaking!!!!!! Så himla taskig han kan vara med, men han har även några snälla sidor också men det hinner jag inte skriva nu för lektionen är slut så jag måste gå!!<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0