Hööks, Charlies häst och hund, Ica maxi

Heej. I söndags var vi i Linköping. Vi var först på hööks där jag köpte en grimma till Amiral och Ella i julklapp (tyst säg inget!!!!) mullestrumpor 😍😍😍😍 ett par vinterstövlar och en penna haha... 
Sen
Gick vi in på Charlies häst och hund där jag köpte en täckkjol (inte så snygg men tror den är rätt skön när jag väntar på bussen) och en ponnybok, det är en kalender med lite annat smått och gott haha :) sen gick vi även in på Ica maxi då jag och Alva behövde nya stövlar. Där hittade jag ett par med. 

Strumpor från hööks 69.00:-

Stövlar från hööks. Runt 500:- tror jag 
Gummistövlar 249:- Ica maxi
knallrosa täckkjol nedsatt till 100:- på Charlies h & h



Det är en almenacka men även lite pyssel. 99:- Charlies h & h
Penna med flera olika färger 35:- 
Grimman får ni inte se nu hahaahahahaha!!!!! "Jag" köpte även en väska men mamma betalade den så jag får den i julklapp. Mamma betalade även stövlarna (både gummistövlarna och vinterridstövlarna) tack för det ❤️❤️❤️
Trackback
RSS 2.0