Nya saker!!! ❤️

Morsning korsning. XD 

Idag har jag varit i Mantorp och Mjölby för Alva behövde lite nya saker och vem säger nej till att åka till stan och kolla på vackra saker man kan köpa? Jag följde i alla fall med. :) 
Först var vi på Gunnes väskor AB, i Mantorp. 
Där köpte jag: 



En plånbok för 50:- (ordinarie pris 100:-) ääälskar den!! 

Sedan åkte vi till Mjölby kvarnen (eller vad den heter?) där var vi först på ur & Penn. 
Där köpte jag:
En nyckelring för 20:- det var rabattpris. (Ordinariepris 40:-) tänkte till skolan ;) 

Två armband (de är likadana bara olika färg) ett svart och ett mintgrön typ. 20:- st. (Ordinariepris 80:- st) superfina! 

Sedan gick vi till Lindex där jag hittade en supercool och fin blus: 
Blus för 299:- 

Och till sist gick vi till nille. 
Där köpte jag: 
Lypsyl (som jag inte har en aning om om det är bra..) för 20:- 

En låda som ser ut som en bok när den är stängd. :) den kostade 100:- 
Och även en tavla som kommer passa suuper i mitt rum!! <3 (fast mamma betalade den ;)) den kostade bara 40:-

Det är även lite nya saker från la redoute men det tar jag i nästan inlägg. 


Kram kram :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0