Näst sista lektionen

Heeej har so nu och är klar med allt. slutar om en kvart ungefär (14:15)
 
Har matte sen.. sista lektionen det är jobbigt.. Sen ska jag ge Amiral mellis idag och kanske kvällsmat vi får se. Han får i alla fall ledigt idag. Mamma ska åka till mjölby idag och rida oxå, kanske åker med fårse ;) Annars har jag inget planerat. Imorgon ska jag i alla fall rida lite, på Amiral (om inte vädret är för jobbigt) det är bestämt mellan mig och Ella att jag ska ha lilla amiral på tisdagar och varannan fredag, det ska bli kul! <3<3 måste gå nu :p
 
hööörs
 
Min stjärna! <3

Kommentarer
Postat av: Ana

Åhh vad söt ponny!! :)

Svar: Visst är hon söt! ❤️ tack för din kommentar! (Glömde skriva det haha..)
Ebba

2014-08-30 @ 01:39:22
URL: http://anakonforta.horseworld.se
Postat av: Ana

Åhh vad söt ponny!! :)

Svar: Tack så jättemycket, det är min favorithäst på ridskolan där jag går!
Ebba

2014-08-30 @ 01:39:22
URL: http://anakonforta.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0