napoleon bonaparte?

hej :D hade prov idag i so om franska revolutionen och Napoleon Bonaparte. Det gick faktiskt vääääääldigt bra!! Är grymt nöjd! <3<3 Annars har väl dagen vart som vanligt. Hade öppet hus igår, det var kul :) Planer för nu och resten av den här tiden idag innan jag går och lägger mig är väl mest plugg inför matteprovet, alltså jäääättesvår matte och bråk... usch hatar bråk, svåraste inom matte... :( *suck* Men nu lyssnar jag på musik och bloggar (som ni säkert förstår) ska snart lägga ifrån mig datorn och ta fram matteboken. Är jättetrött, fattar inte varför?? Alva och mamma ska ut o rida nu, synd att jag har mycket läxor och är såå trött..! Ville ju följa med!! Men, men man måste ju prioritera skolan först ;) Har väl inga andra planer, imorgon ska jag rida som vanligt, på fredag är det dans och en fika med Erica (tror jag) som gäller. :) I helgen inget planerat som jag kommer ihåg nu så jaa det är väl rätt lungt :) på fredag är det även matteprov så.. 
 
hejdåååå <3<3 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0