Halloj!

Hej,var ju inte i stallet igår eftersom jag skulle till tonår och jag glömde säga till mamma att ta med mina schaps och mitt träns så nu står Alva och putsar för fullt men jag kan inte.. Jaja får väl ta en liten snabbputs i stallet elr nått. Men i alla fall klockan 12.00 börjar  dressyren (jag ska bara vara med på dressyr) och jag är start nummer 7 och Alva 10. Jag ska bara få en bedömning, det är alltså ingen "tävling" för mig idag, pga att man var tvungen att vara med i både hoppning och dressyr eller bara hoppning.. Och jag ville ju inte hoppa så... Men i fredags tränade jag massor så det ska nog gå bra fast jag missade en dags träning. Jag vet inte riktigt när vi åker till stallet, men nu ska jag i af gå och äta frukost!!!
 
Kram kram <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0