del 2

När vi kom hem sen tyckte mamma att vi ska åka till akuten och först blev det lite prat men sen kommer vi iväg mot Motala. När vi väl kommer fram efter typ en timmes bilfärd behöver vi vänta i typ 20 min, ungefär sen får vi komma in. Då sätter dom på mig en jätteobekväm krage som är alldeles för stor så den trycker in i örat och käken (inte skönt)!!!! Och vänta en liten stund på doktorn och när han kommit känner han lite på nacken och sen får jag ta en röntgen. Det är lite läskigt men inte så farligt. Sen blir det att vänta, vänta, vänta! Och när vi väntat kommer dom och säger att jag måste röntgas igen med en bättre röntgen. Då får jag komma in i ett rum och lägga mig i en "säng" och sen åker jag in i typ en "tunnel" och först får blunda när han ställer in röntgen, och sen börjar det låta som en torktumlare och allt typ började snurra. Men när det väl var klart så var det att vänta igen! Och sen kom doktorn, då hade det inte synts nått så det var ingen fara men jag skulle ta det lugnt. Och sen kom lådan med barn leksaker i fram och doktorn tyckte typ det var roligare än jag tyckte, haha!! Jag fick i alla fall en glittrande ödla och ett rosa suddgummi.

 

Men nu mår jag i alla fall bra, huvet känns inget och nacken är mycket bättre. Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0