31/8

Hej. Igår var jag i stallet vi red ut upp på berget, Ella hängde med också!! Det gick jättebra han skötte sig fint! Sen när vi skrittade hem så ville Alva byta häst så jag skrittade hem på Strumpan och Alva på Goliat. Sen när vi red förbi stubbåkern blev vi lite sugna på att galoppera så jag galopperade på Strumpan Alva på Goliat och Ella på lill-prinsen. Men sen typ trampade strumpan snett så hon vägrade att galoppera mer så jag fick galoppera en sträcka på Lill-prinsen också det gick bra!!! Det gick bra för Alva också han bockade inget med henne.
Sen fick alla hästar två extra godisar som jag gjort innan helt själv, hoppas dom
Tyckte om dom. <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0