Höstlovet!

Sorry!!!! Har känt att jag inte haft tid att blogga riktigt och jag har inte haft så mycket lust heller... Men nu ska jag i af försöka skriva lite. Den här veckan har det varit höstlov, så skönt med lite ledigt!! I Lördags åkte vi till Tyskland, vi var där och träffade några som pappa känner. vi bodde även hos dom. I Söndags var vi på nått uttercentrum elr nått massa uttrar och sånt, roligt! Sen åkte vi till phaeno (nått teknik ställe man fick testa massa teknik grejer.) Det var roligt!!!
Huset, konstigt eller hur!!
 
från uttercentrumet, (bilderna är från Google de bilder vi tog kommer senare.)
 
I måndags tänkte vi åka på ett bilmuseum men det var tyvärr stängt så vi gick på en outlet i stället (vi hade tänkt gå på den också ) det var massa olika affärer och det mesta rätt billigt också!
en affär t.ex. handlade inget där.. köpte på nike och ...
en annan Google bild (alla är det men..)
 
Sen i tisdags var det dags att åka hem igen :( Det var jätteroligt i Tyskland! Bilder kommer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
I Onsdags var jag med bästa Selma och bästa Emelie!! de kom halv tolv cirka. och åkte hem fem cirka. Det var jätteroligt, vi spelade lite spel var ute och lekte med mera!!
 
I torsdags gjorde jag Ingenting typ!!! satt bara och slöade!!!
 
I fredags (igår) gjorde jag mig i ordning som en häxa, för Selma skulle ha halloween party! Det var roligt och jag sov över till idag sov rätt bra... Vi körde tre-kamp wii och lite spel. Kom hem vid halv tolv idag ungefär. Sen vid tre ska vi ut och rida elr jag ska köra vagn men.. Vi tar en runda över vägen får vi se hur det går.. har inget mer att skriva nu så.. hejdåååå!
 
(bild på mig som häxa kommer också antar jag) lite konstig bild här då:
 
suddig... ._.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0