Dagen

Hej! Åkte vid typ halv åtta till stallet och släppte ut Goliat och Otto. Sen gav vi LP Mira och Strumpan mat inne. Och när strumpan ätit upp börjar vi göra i ordning henne. Det var tävling idag och jag var med på henne på 60cm det gick jättebra. Hon var lite seg på framridningen men när vi kom in i ridhuset taggade hon till som sjutton!!! Det gick jättebra och hon  var fram till handen. Vi fick en rosett och vann även pris för bästa utklädnad. Jag var häxa och Alva flätade in löv i Strumpans man och svans det blev jättesnyggt! Och när jag hoppat klart ville Strumpan knappt gå ut ur ridhuset. Hon ville hoppa mer!!! Nej nu måste jag gå och putsa lite utrustning så hejjjjdåååååå!!!!!!!!!
Söötnos!! Bild kommer nog på mig och strumpan, tror jag. Haha!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0