Min vecka!

Hej! Min vecka:
MÅNDAG inget speciellt direkt jag hade studiedag så låg och slappa i soffan ;)
 
TISDAG gick jag i skolan, skoldagen var som vanligt.Sen på kvällen åkte mamma och Alva och red. Det gick bra för dom. Men jag satt hemma och läste läxor. 
 
ONSDAG jag hade kort dag gick till 20 över 1 sen åkte jag till stallet och mockade och gjorde i ordning maten. Sen åkte jag hem och plugga lite innan mamma och Alva kom hem. Sen åkte vi till stallet och gjorde i ordning Goliat och lastade han. Sen åkte Han med till Mjölby. Det gick jättebra! Han tyckte det var roligt! Gud vad glad han var.
Men han blev rätt svettig... Vi körde lite bommar sen blev det små hinder...Ingrid hade någon lite svår att låta bli att lägga upp det till hinder..
 
TORSDAG jag och Alva åkte till Mjölby och red i hopp gruppen. Alva strumpan och jag Isse. Det gick bra för båda två. Isse var pigg som sjutton! Haha
 
FREDAG jag gick i skolan som vanligt  sen dansade jag. Det gick bra. Sen red jag lite på ridbanan och tränade dressyrprogramet.
 
LÖRDAG idag har jag tävlat med Goliat. Dressyr. Det gick bra men han blev lite orolig när han fick vara själv i ridhuset.  Så när jag skulle galoppera så bockade han av mig. Haha men det gick bra men jag blev diskad men jag är ändå nöjd! Det var ju trotsallt första gången jag tävlade och han var själv i ridhuset. 
 
SÖNDAG imorgon ska jag nog göra lite läxor tror jag. Kram kram nu ska jag kolla på melodifestivalen!! Hahah kram!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0