Har ätit

Hej! Har nu ätit grillat kött, super gott! Denna veckan: måndagen var normal i skolan, sen cyklade vi till stallet och red lite, det gick bra. Tisdagen var normal i skolan men sen på eftermiddagen hade jag dans avslutning det gick bra men guud vad nervös jag var, stod och skakade super duper mycket, undra om det syndes? Aja det gick bra i alla fall. Onsdagen var normal jag red sen på eftermiddagen jag hade meja. Vi kortade upp stiglädrerna typ åtta hål, jobbigt asså. Torsdagen var vi bara fem för nästan alla hade åkt till Göteborg med skolpoliserna det varjätteskönt. I fredags var det som vanligt igen och jag hade extra träning på dansen. Idag har jag typinget gjort nått, körde lite repgrimma medhästarna. Men jaja hejdå! 
 
//Ebba 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0