Fredags!

Jag hade hoppträning i Mjölby i fredags. Då tänkte jag ( eftersom jag har lov nu) att jag kunde ha med Goliat, eftersom jag hann det. Vihoppade på ute banan och han var helt GALEN varje gång hamnade landat efter ett hinder drog han ner huvudet och vek undan det så jag inte hade en chans att sitta kvar, det gick verkligen inte och varje gånhajar skulle fatta galopp bockade han fast några gånger satt jag kvar när han bockade vid galoppfattningarna. Till sist blev det så att Ingrid la ner hindren och jag fick trava över. I slutet red vi en bana första gången så travade jag igenom hela banan men sen körde jag igen då galopperade jag på dom två sista hindrenadag tror han gav sig då för då gick det riktig bra. Men innan han gav sig ramlade javarav ÅTTA gånger!!
 
 
Hejdååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0