2013-06-20

Hej! Red igår, det gick bra, sista gången innan ridlägerna. Vi hoppade. Jag fick testa en ny häst då, han heter Herak. Super söt, vit var han, ingen bild på han :( Jag vet inte vad det var för ras. Men i alla fall det gick bra att hoppa. Han var inte så van vid det verkade det som, men det gick bra men mycket magmuskler behövdes för att hålla emot när han kom mot ett hinder, (om man inte höll emot sprang han på sidan) men det gick bra i slutet då han började lyssna men fy sjutton vad ont i magen jag hade efteråt nu kan jag nästan inte skratta, det gör såå ont!! haha. Men jag är supernöjd med ridpasset igår. Nu längtar jag super duper mycket till nästa vecka. Jag ska på ridläger då i Mjölby. Ska ha med Goliat någon dag men inte alla för det jag behöver träna på är dressyr, inte hoppning för då ramlar jag bara av ;) Fårse vilken dag det blir ;). Men jag är ensam hemma nu och är inte så bra på att komma på saker att göra på ett sommarlov när man är själv så jag har ganska tråkigt om man säger så... Om någon har en ide på vad man kan göra så får ni jättegärna tipsa mig, skicka bara en kommentar!! (jag vill helst inte sitta och glo på tv eller framför en dator hela dan) Imorgon är det midsommarafton!!!!! Jippie!
då kommer Anders, Linn, Emma och Wictor och hälsar på, det blir jätte kul! Då ska vi köra fem-kamp och bada. Och äta grillat!! aja vi hörs. bloggar nog mer sen ;)
 
kram<333
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0