Tvättat sadeln!

Hej. Har precis tvättat och putsat Goliats sadel med tillbehör, d.v.s. svanskappa, sadelgjord, stigläder m.m. Det var rätt smutsigt så det behövdes! Tidigare ikväll var jag med och skjutsade Strumpan till Ingela, Alva ska vara på ridläger där nästa vecka. Och jag ska vara med på en repgrimme-lektion med Goliat det behöver vi! Han är såå envis!! Idag red jag barbacka runt Sverkerkapellet, det gick bra men jag var lite rädd.. Han var i alla fall väääääldigt mjuk att sitta på (haha den tjockisen). Och inte jätteskumpig i traven faktiskt! Sen efteråt stängde vi in honom på ridbanan och då gick han lite argt längs staketet flera gånger och kollade på oss och sen på Otto och så höll han på så. Han blev jättearg!!! Hahah sötis!<3 
 
Kram och Godnatt, hejdå!!
 
xoxo Ebba 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0