1 Januari 2013!!

Hej hopp!! Första dagen 2013! as coolt!!
Igår åkte jag med alva och mamma för att ta in hästarna, inte det roligaste jag gjort. Vi skulle ta in pojkarna först, men dom vägrade komma och vi såg dom inte i mörkret. Så försökte vi ta in tjejorna i stället, men strumpan ville inte komma in och hon vägrade att släppa förbi Mira till grinden så vi kunde ta henne. Så då fick mamma hämta bilen så vi kunde se var pojkarna var, och när vi skulla ta dom var det några som började skjuta raketer så att dom blev livrädd (klockan var bara 7)!!!!! Så försökte vi stappla in med dom, för det var ju ishalt me, men så kom dom in (Otto var livrädd, LP hade lugnat ner sig) Och då efter många försök fick vi även tag i Strumpan så vi kunde ta Mira oxå. Men det tog en hel timma att bara hämta fyra hästar!! Det var jobbigt, men de kom in i alla fall. :)
 
Idag: har jag bara slappat än, kollat på tv och sånt ni vet, men ska lite senare spela spel med familj, och på kvällen ska vi kolla på film, det är nog ungefär så min dag kommer se ut :)
 
 
Kram kram<3
 
Lite bilder från förra året:
bea<3
söötnos<33
Min älskade prins<33
knäpp-totte<3
Strumpan<33
bea igen<3
selma också<3
sommar<33
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0