5 februari 2013

Nu har jag äntligen tid att blogga, har haft så himla mycket på sistone. Vecka 4 kunde jag inte blogga något för då var vi i fjällen och då fick jag inte det. Sen har jag glömt bort det. Sedan har jag haft massor läxor. Men i lördags,  2 februari kom i alla fall Goliat, så nu står jan i samma stall som strumpan och jag hyr han :) han är super söt och gullig. Även snäll! Han går ihop med dom andra killarna det verkar intebvara några problem 
. Red ut på han i lördags och söndags jätteglad och pigg. :D jag har inte någon bild på han än. Men idag i skolan så har vi gjort nationella prov, det är bland annat därför jag inte hunnit blogga. Har även haft en massa andra läxor och sånt också.. Och på torsdag ska vi ha fler nationella prov och fredag ett annat prov. Imorgon är dagen som vanligt och det är ridning. Det är kul i alla fall. Men nu måste jag gå och plugga... Ska ju passa på när man är ensam hemma och slipper bli störd. :)
 
Kram kram. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0