Julpynt i stallet ;)

Halloj! Idag var det julpynt i stallet, först pyntade vi och sen fikade lite. Men när jag tog in Golle så ville han in i boxen men det var inte mockat där så han skulle stå i gången men han bara sätter fart och springer in i boxen, så jag hänger som en vante.. Men sen när vi julpyntade i stallet blev det väldigt fint.  Jag hängde upp glitter och äpplen och knäckebröd. Det var jättefint, ända tills Goliat upptäckte allt.. 
Det var så här innan: 
Såhär såg det ut efter:
Allt va borta!! :(
Sen satte jag i kulor i snörena, undra om han äter upp de också..
Vad tycker ni om mitt pynt? Kommentera!! 
 
Såhär blev Alvas också, det blev fint också tycker jag, vad tycker ni?
 
Kommentera!! 
Kram kram<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0