Till

stallet nu, igår var det ute runt Sverker kappellet med Frida och Mia (Alva ville rida på banan) det gick bra, det blev rätt mycket röra på fläsket då för Goliat, Sen när vi kommit runt så skulle Frida galoppera på åkern med Otto, då frågade hon om jag vill hänga med, det fick jag inte för mamma och Alva på Goliat för han bockar så himla mycket.. Men  då var Frida så himla snäll och lät mig låna Otto så jag galopperade på Otto och Frida på Goliat. Det gick faktiskt bra för båda, båda två bockade men vi satt kvar, såg lite roligt ut bara... Alva tog en bild så den kanske kommer ut på hennes blogg... Men det blir i alla fall banan idag får se hur det går..
 
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0