13 augusti!!

Halloj!!!!!!!! Igår åkte jag till Erica vid typ halv fem för hon hade ett party klockan fem, det var super kul där! Vi typ badade i deras damm, iskallt var det bara 18 grader!! Herregud höll typ på att domna bort kändes det som. Sen åt vi tacos, och tårta. Och körde lite lekar (typ). Det var super kul! Egentligen skulle jag åkt hem vid elva tror jag men jag ångrade mig så jag sov över i stället, det var jätteroligt för vi tittade på film och körde sanning eller konka m.m. Sen åkte jag hem vid tolv idag ;) Förut vid typ fyra åkte vi till stallet. Alva ska rida i Mjölby idag så jag fick rida själv  :(  men jag (försökte) köra frihetsdressyr istället för första gången, det gick väl sådär... i början sprang han bara runt utan att lyssna men i slutet fick jag han att gå till mig två gånger!! Jag är jättenöjd med den delen. Men jag höll inte på så jättelänge med det där så jag hoppade upp och red lite på han sen (barbacka) och så skulle jag trava men det var inte lätt att jobba han i trav för han sprang jättefort och så saktade jag in han och då skrittade han istället.. så det gick inte så bra...
 
Men Alva och mamma har i alla fall åkt till Mjölby. Så nu är jag ensam hemma (pappa är ute och tröskar) jag var uppe hos åsnorna lite och då kom båda i galopp fram till mig och verkligen ville prata så jag hämtade lite borstar och var där uppe i typ en timme tror jag och dom blev verkligen glada över det. Men sen när jag skulle gå blev dom ändå super ledsna ska nog gå upp till dom imorgon också!!<3 Måste ge dom mer kärlek tror jag!!<3 Men nu sitter jag bara och slappar och läser lite bloggar :) :D
 
kram<33
 
gammal bild!!!

Älskar dig pojken!!!!!!<3 (även fast man blir lite arg på dig ibland....)
gullepluttar!!
porträttfoto<3
snygging!!<3

Kommentarer
Postat av: MartinaOlsson

hej! allt bra? :)

Svar: Ja tack! sj? :D
//Ebba
Ebba

2013-08-13 @ 22:10:19
URL: http://martinaolsson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0