Sunday

Tjabba! Jag red ut det gickbra han var pigg som sjutton! Vi galopperade några gånger på samma väg medan vi väntade på mamma ( hon gick och kom lite efter) då sista gången njöt han verkligen och jag slappnade ahajar stod lite för mycket framåt och då sträckte han ut och ner halsen. Och han var så glad så han bockade lite. Det var jag inte beredd påmås jag ramlade av. Det var han inte beredd på så han råkade springa över mig ochsparka mig i huvudet.. Det gick bra och jag förlät honom eftersom det inte var med mening. Men jag fick rätt ont i huvudet men när jag kom hem från stallet sdrämde jaginget så det var nog inget farligt. Men sen efteråt står jag och klappar honom  bara hugger han tag i mittfinger och sen när jag försökte få ut det så släppte han inte han bara drog mer i det! Fast det gick inte hål i alla fall. ;) sen bara slappade jag på kvällen ;) 
 
Lilla gulliga skitunge! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0