Teorivecka i stallet hela veckan :)

jag är med i veckans blogg hos henne → http://lisafisap.blogg.se/ var med du med :)

men jag har varit på teorigrej idag i stallet det håller på hela veckan, inte fredag, lördag och söndag. Men idag var det träning på att hoppa på tävling ;) Jag tyckte det gick bra, jag red Blixten som gick 3 gånger innan mig också, men som tur var, var  jag den sista på han :). Jag hoppade 60 cm. och galoperade nästan hela tiden, det var ingen lång bana men bra träning. Det var på sista hindret jag inte kunde hålla han då sprang han på sidan, för det gick för fort. Men jag är super nöjd. Men skoldagen var som den brukar men det blåste rätt så regält idag:O
Men jag har inget mer att skriva om, men vi hörs
ha det bäst med häst!! Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0