Min skoldag igår ;)

Hej. Hoppas ni mår bra :) Det gör jag men internet funka inte när jag kom hem så nu blire hård pluggning och mkt bloggande .) Hehe
Jag hann/orkade inte skriva igår.. så här kommer det :)
Det var en helt vanlig dag, ganska jobbig faktiskt! Och så jag har faktiskt inte så mkt att skriva om dan i skolan så tar ridningen istället :) HEHE

ridningen då:

Det var hoppning igår, jag fick rida Wynja, det gick väl sådär..bättre än senast jag red henne :) Det är possitivt, men hon springer välldigt mkt tycker jag! Svårt att hålla, i alla fall i hoppning, Men vad ska man säga? Det gick bra i af. tycker Mia och det är ju bra om hon tycker det. Eller? Men jag har inte så mkt att säga er om gårdagen den var som alla andra måndagar typ.

Kramkram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0