Jag är jätte ledsen för dålig uppdatering!

Hejj :)
Jag är jätteledsen för dålig uppdate! Men det  har varit fullt upp nu ett tag. Igår var jag med en till kompis, det var fullt drag hela tiden och jätte kul!!<3 Jag var med Alva Lindberg, en kompis jag rider med :) Och sen när jag kom hem typ vid 8 så var jag trött och behövde plugga lite och orkade inte blogga så då blev det ingen uppdatering :(Hoppas att alla läsare kommer tillbaka igen ;) Då skulle jag bli glad!!<3
Men nu har jag bakat en sockerkaka hoppas den blev god! Men har varit i skolan, slutade kl 14.50 men kom hem typ kl. 15.45. bara för att jag fick vänta så himla länge på bussen :-/ ahh!!! :( Dumma buss!!! :-/
Men nu är jag hemma i alla fall :) Ja mamma och Alva åkte nyss och skulle rida i ridhuset på Alvastra Ryttarna, men jag åkte inte med för jag är så himla trött!!! Men nu börjar faktiskt "infon" ta slut, så ni får vänta ett tag till innan nästa inlägg tror jag hehe :)
Puss puss


Kommentarer
Postat av: Isa

söta vovvar!

2012-03-02 @ 21:00:58
URL: http://isabellellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0