I förrgår med mera

Halloj :)
Jag kom på att jag inte har skrivit om hr min dag var i fredags för jag glömde/orkade inte/hann inte
men ja jag hann inte igår heller för det blev ganska mkt då :)
MEN nu gör jag det hehe


I fredags alltså så gick jag i skolan den var som vanligt typ, vi hade bild, matte, svenska, läxförhör med mera. I alla fall sen när jag kom hem blev det till att städa rummet (var jätte stökigt) och baka kladdkaka med mera. Klockan 6 så kom några gäster, det var roligt. Vi spelade wii hela kvällen det var skojj. Men det var bara barnen som spelade hehe. :) Sen vid typ klockan 12 så åkte dom hem :( synd!! Och jag gick och la mig direkt, gud vad trött jag var! :D
Men det var en rolig kväll!
Men jag har inget mer att skriva om den här kvällen. :)
Hejdååå


Nu ska jag skriva om Min dag igår

Hej igen kanske man ska säga (haha) Men igår så sov jag jätte mkt, sen gick jag upp. Sen typ 10 elr nånting så åkte vi till Mjölby, där köpte vi skor till mig, och en tröja, jätte snygga! Vi åkte och handlade mat sen. När vi kom hem så åt vi lite, sen åkte Alva jag och Emma och red. Det var kul först red vi i padocken sen ut, Lill-prinsen ville gärna rida närmast Mira men det fick han inte, då blev han lite knäpp! Men Alvas häst sparkade ganska mkt för att hon var glad, men allt gick bra. :) Och sen åkte vi hem och jag dushade. Och ja sen blev det inte mkt mer av den dan.





Och idag:
Idag har det inte hänt så mkt än vaknade för inte alls länge sen men nu ska jag gå och kolla på "vasa loppet" roligt...(vet inte det asså)
Men ja nu har jag missat början tror jag så jag måste gå nu
Hejdååå ses snart igen för idag tänker jag blogga mer!<3
Hejdååå :) :p :D
ps: glöm inte frågestunden svarar snart på frågorna!!


ni får säga till om ni tycker att jag skriver för långa inlägg, då kan jag ändra det!!
Kommentera det då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0